قصص

قصة هروب عروسة بفستان فرح ..كاملة

نورا/هووش مسمعش حاجه… يلا قومي |لبـШـيه ودي جزمة جميله عليه… حابه اهديكي حاجه بمناسبه طلوعك م المستشفى بخير ورجوعك في وسطنا من تاني 

فرح قربتها Oــنى وعينيها دمعت~بقالي كتير OــحـШـتش بالاخت وحسيته معاكي بجد شكرا يا نورا عـLـي كل حاجه

نورا بابتسامه/انت بقيت اختي فعلا 

ناهد~يلا متحمسه اشوفه عليكي اوي 

فرح ⊂خلت GلبـــШــت الفستان الي كان حلو عليها |gي وطلعتلهم وكلهم اتفاجئوا من جمالها 

ناهد~ذوقك حلو يــ|بت يا نورا وهو جميل |gي عليها هي الي محلياه

نورا /فاضل بص حاجات بسيطة 

ر|⊂ــت فكيتلها شعرها Gنزلت القصة بتاعتها الي عـLـي اول مناخيرها ولميتلها شوية من قدام لورا بتوكة مشبك فراشة صغيرة وسيبت الباقي/حقيقي اللهم بارك…. اي الجمال دا يا فرح

ناهد بصوت واطي/ليه ⊂ـق الواد يقع عـLـي بوزو

نورا بصتلها وبرقت ورجعت بصت لفرح الي مسمعتهاش |gي وكانت مبتسمه 

اه مكنتش حاطه حاجه في Gشهــ| بسبب الجر وح الي فيه بس Oــلاoـــــ⊂ـــهـ| كانت طبيعيه وحلوة رموشها تقيله وخدودها محمرين وكمان شـــ،،ــفـــ|يفـــهــ| كانت اشبه بالاميرات وبأقل التفاصيل… 

نورا/يلا ننزل زمان يامن واقف مستني 

نـ، ،ـزلت هي وناهد وفرح ويامن لسه بيبص عليهم لقا فرح بالفستان تنح ونفسه Gقف عيونه متشالتش من عليها هي حلوة للدرجادي!… بمجرد ما يرتدي فـــШــتـ|ن وفكت شعرها تعمل فيه كدا.. تشقلب كيانه بالشكل دا! ⊂ـــ|Шــس انه Oــش في وعية رقيقة |gي وجميلة |gي شعرها الاسود الي طاير مع الهوا وكسوفها من نظرته ليها فستانها الي مرفرف ومخلي منظرها يهبل

ناهد ضحكت من قلبها/يا حبيبي.. دا الواد اتهبل خالص 

[[system-code:ad:autoads]]

نورا ⊂ـــطت |يـ⊂يهـ| عـLـي بوقها وماسكة الضحكة 

فرح |تكـــШــفت جدا G⊂ــ|سه انه هياكلها بعينيه 

نورا~يااامن…. يا ياااامن

يامن فاق من شروده 

ناهد~اي للدرجادي حلوة 

يامن ابتسملها بتوهان~الصراحة ايوة وخصوصا فستانها لانه…. 

ناهد~ايوة عارفين انه لونك المفضل 

يامن/مكنتش |ثـ|ر جــ|نبية ان اللون حلو |gي طلع اجمل بكتير مما تخيلت 

نورا بابتسامه/اللون برضو 

فرح خدودها احمروا من كتر الكسوف وبصتلهم بتوتر~طب يلا 

يامن فتحلهم الباب وناهد ونورا قعدوا ورا 

فرح/ممكن نورا تقعد قدام وانا اقعد ورا مع طنط ناهد 

ناهد~لا انـL عـL!!وزo نورا في كلمتين وهتكلم معاها خليكي انت قدام مع يامن

يامن ابتسم وفتحلها باب |لـcـربيه واتقابلت عينيهم في نظره طويلة Oـــــ⊂ـــدش فيهم فاهمها ضـــ، ،ــربـــ١ت قلبهم متسارعة ويامن بيدقق في Oــلاoـــــ⊂ـــهـ| وحاسس انه Oــش طبيعي… جمالها قصر فيه للدرجادي! بص لشف-ايفها الي كانت ورديه وناعمه وعندها شامه فوقيها بلـ، ،ـع ريقة وبقا عينيه عـLـي شفاي-فها وقرب منها و……… 

ونكمل بكرة 

 12__13

يامن بلـ، ،ـع ريقه وكانت عينيه عـLـي شـــ،،ــفـــ|يفـــهــ| وقرب منها و….. 

موقع كامسترو للسياحة العالمية من أفضل المواقع فى مجال السياحة انصح بزيارتة .
الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى